ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!
ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΤΕ;ΑΠΟ  ΒΡΟΧΟΥΛΕΣ  ΠΩΣ  ΠΑΤΕ;
ΕΔΩ  ΕΧΕΙ  ΤΡΕΙΣ  ΜΕΡΕΣ  ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΒΡΕΧΕΙ!!!!
ΣΗΜΕΡΑ  ΘΕΛΩ  ΝΑ ΣΑΣ  ΔΕΙΞΩ  ΚΑΠΟΙΕΣ  ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ  ΠΟΥ  ΕΦΤΙΑΧΝΑ
ΓΙΑ  ΔΙΑΦΟΡΕΣ  ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ  ΤΟΥ  Get creative
ΣΗΜΕΡΑ  ΕΚΑΝΑ  ΚΑΙ  ΤΗΝ  ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ  ΚΑΙ  ΕΙΠΑ  ΝΑ  ΣΑΣ  ΤΙΣ  ΔΕΙΞΩ
ΟΛΕΣ  ΜΑΖΙ!
Η  ΠΡΩΤΗ  ΠΡΟΚΛΗΣΗ  ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ  PUCCARINA   ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ
ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΜΕ ΚΟΥΜΠΙΑ!!


 
Η  ΔΕΥΤΕΡΗ  ΠΡΟΚΛΗΣΗ  ΕΙΝΑΙ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΟΛΓΑ
ΠΟΥ  ΜΑΣ  ΖΗΤΑΕΙ  ΜΙΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ  ΚΑΡΤΑ!!
 
 
Η  ΤΡΙΤΗ  ΠΡΟΚΛΗΣΗ  ΕΙΝΑΙ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΕΛΕΝΗ  ΠΟΥ  ΘΕΛΕΙ  ΝΑ
ΚΑΝΟΥΜΕ  ΜΙΑ  ΚΑΡΤΑ  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ  doodling!!
ΟΜΟΛΟΓΩ  ΔΕΝ  ΕΙΧΑ  ΙΔΕΑ  ΤΙ  ΗΤΑΝ,ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ  ΟΜΩΣ 
ΜΟΥ  ΑΡΕΣΕ  ΚΑΙ  ΕΙΠΑ  ΝΑ  ΤΟ  ΔΟΚΙΜΑΣΩ,ΔΕΝ  ΞΕΡΩ  ΑΝ
ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ.
 
 
Η  ΤΕΤΑΡΤΗ  ΠΡΟΚΛΗΣΗ  ΕΙΝΑΙ  ΑΠΟ  ΤΗ  ΜΕΛΕΝΙΑ  ΟΠΟΥ
ΜΑΣ  ΖΗΤΑΕΙ  ΚΑΤΙ  ΕΥΚΟΛΟ!  ΚΑΙ  ΤΙ  ΠΙΟ  ΕΥΚΟΛΟ  ΑΛΛΑ
ΚΑΙ  ΩΡΑΙΟ,ΑΠΟ  ΜΙΑ  ΚΑΡΤΑ  ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ!!!
 
 
Η  ΠΕΜΠΤΗ  ΠΡΟΚΛΗΣΗ   ΕΡΧΕΤΑΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ  MARIE
ΠΟΥ  ΘΕΛΕΙ  ΜΙΑ  ΚΑΡΤΑ  ΑΠΛΗ  ΚΑΙ  ΚΑΘΑΡΗ.
 
 
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΤΕ;Η  ΟΥΡΑ  ΜΑΣ  ΕΜΕΙΝΕ,ΥΠΟΜΟΝΗ!!
ΚΑΙ  ΠΑΜΕ  ΣΤΗΝ  ΕΚΤΗ  ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΠΟΥ  ΕΙΝΑΙ
ΑΠΟ  ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ  ΠΟΥ  ΘΕΛΕΙ  ΜΙΑ  ΚΑΡΤΑ  ΣΤΗΝ
ΟΠΟΙΑ  ΘΑ  ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ  ΤΟ ΛΕΥΚΟ!!
 
 
ΚΑΙ  ΦΤΑΣΑΜΕ  ΣΤΟ  ΤΕΛΟΣ  ΚΑΙ  ΣΤΗΝ  ΕΒΔΟΜΗ  ΠΡΟΚΛΗΣΗ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ  ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ   ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ  ΜΙΑ  ΚΑΡΤΑ  POP UP
 
 
AΥΤΕΣ  ΛΟΙΠΟΝ  ΦΙΛΕΣ  ΜΟΥ  ΗΤΑΝ  ΟΙ  ΚΑΡΤΕΣ  ΜΟΥ
ΔΕΝ  ΞΕΡΩ  ΑΝ  ΣΑΣ  ΑΡΕΣΑΝ,ΞΕΡΩ ΟΤΙ  ΜΕ  ΤΙΣ  ΚΑΡΤΕΣ  ΔΕΝ  ΤΟ  ΕΧΩ  
ΚΑΙ  ΠΟΛΥ  ΑΛΛΑ  ΕΠΕΙΔΗ  ΜΟΥ  ΑΡΕΣΕΙ  ΤΟ  ΠΡΟΣΠΑΘΩ !ΙΣΩΣ  ΚΑΠΟΙΑ
ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΑ   ΚΑΤΑΦΕΡΩ!!
ΣΑΣ  ΑΦΗΝΩ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΩΡΑ,ΘΑ ΤΑ  ΠΟΥΜΕ  ΠΟΛΥ  ΣΥΝΤΟΜΑ ,ΕΧΩ  ΝΑ 
 ΣΑΣ  ΔΕΙΞΩ  ΤΙ  ΕΤΟΙΜΑΖΩ  ΓΙΑ  ΤΑ  ΜΠΑΖΑΡ!
 
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

27 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΠΙΑΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ!!!!!!
    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΖΑΡΙΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλες οι κάρτες σου πανέμορφες Άννα μου! Τί δεν το έχεις παιδί μου με τις κάρτες; Η πρώτη με τα κουμπάκια είναι πιό πολύ του δικού μου στυλ αλλά όλες είναι κούκλες!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλες οι καρτούλες σου είναι πολύ όμορφες!!! Σε ευχαριστούμε πολύ πολύ που αφιέρωσες χρόνο να συμμετάσχεις σε τόσες απο τις προκλήσεις μας στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άννα μου τρομερή και δυνατή!!! Τι ωραία πράγματα ετοίμασες; Πολλή καλή προσπάθεια. Θα ξεχωρίσω τις δύο πρώτες. Μου άρεσαν πολύ-πολύ-πολύ! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι κάρτες σου!!!!Η πρώτη όμως είναι ιδιαίτερη και την ξεχωρίσαμε λίγο παραπάνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Well done you !!! fabulous cards all of them each one so different and all perfect for our challenges at Get Creative. Thank you so much for sharing with us and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες καρτούλες.Κι εμένα η πρώτη η Χριστουγεννιάτικη με τα κουμπάκια μου άρεσε ιδιαίτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρέσουν όλες... πραγματικά όμως η πρώτη με τα κουμπάκια είναι πολύ ιδιαίτερη!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίες οι καρτούλες σου ΓΙΑΣΜΊΝ μου και πρωτότυπες... ετοιμαζω και εγώ καποια πράγματα για το παζάρι σας.. σε λιγο καιρό θα τα έχω έτοιμα....μπράβο για την προσπαθεια πολλα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχες κάρτες και σε ευχαριστώ που δοκίμασες και την δική μου πρόκληση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι όλες υπέροχες! και pop up σου καταπληκτικη!
    καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. όλες είναι μια και μία οι καρτούλες! Πολύ δημιουργικότητα και μου αρέσει πολύ! Σε ευχαριστούμε πολύ και για την συμμετοχή σου στο get ceatrive!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΝΝΑ ΜΟΥ,,,,,ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ χαριτωμένες οι καρτούλες σου, Αννα! Να'σαι πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η μια ομορφότερη από την άλλη οι καρτουλες σου Άννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πανέμορφες όλες!! Η πρώτη, με τα κουμπάκια, είναι φανταστική!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μάρέσουν πολύ τα χειροποίητα λουλουδάκια και το στήσιμο ειναι τέλειο.Και οι υποόλοιπες συμμετοχες σου είναι εξαιρετικές.
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφες οι κάρτες σου Άννα μου!!
    Μου αρέσουν πολύ ειδικά οι δυο πρώτες!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο σου για την προσπάθεια σου να κάνεις τόσο πολλές και όμορφες κάρτες!!! Πολύ ισορροπημένα στησίματα και αρμονικά χρώματα σε όλες! Ευχαριστουμε για τη συμμετοχη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταπληκτική δουλειά!!!!όλες οι κάρτες σου είναι υπέροχες!!!!καλή επιτυχία!!!!
    υγ.σου είχα στείλει σχόλιο για να πάρεις και τα δικά μου δωράκια για το μπαζάρ το λινκ είναι αυτό http://despina-myworld.blogspot.gr/2012/10/bazzar_26.html φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι καρτούλες είναι όλες μία και μία!Φιλιά στο βροχερό Νευροκόπι, η βροχή είναι καλοτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ε όχι και δεν τόχεις με τις κάρτες...... Είναι όλες καταπληκτικές! Να μη σου πω πως τα κουμπιά τα ερωτεύτηκα!!!!
    Φιλάκια όχι βροχερά ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πολύ όμορφες όλες...φεύγω γρήγορα γιατί αν αρχίσω να φτιάχνω και κάρτες με βλέπω φιλοξενούμενη στο Νευροκόπι!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άννα πολύ όμορφες όλες!...μ`ότι και να καταπιαστείς τα πας περίφημα!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάρα πολύ όμορφες είναι!!! Ιδιαίτερα η πρώτη με τα κουμπιά είναι φανταστική!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα κουμπάκια είναι η αδυναμία μου... πολύ όμορφες και μια χαρά τα καταφέρνεις. Σε χαίρομαι που δοκιμάζεις τα πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ