ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

ΦΙΛΕΣ  ΚΑΛΗΜΕΡΑ  ΚΑΙ  ΚΑΛΟ  ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!
ΣΕ  ΕΝΑ  ΜΗΝΑ  ΑΠΟ  ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ   ΚΑΙ  ΕΠΙΣΗΜΑ
ΣΤΟ  ΧΕΙΜΩΝΑ  ΚΑΙ  ΦΥΣΙΚΑ  ΣΤΗΝ  ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ  ΜΕΤΡΗΣΗ
ΜΕΧΡΙ  ΤΑ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!!!!
ΛΑΤΡΕΥΩ  ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ,ΕΙΝΑΙ  ΑΠΟ  ΤΙΣ  ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ  ΜΟΥ
ΓΙΟΡΤΕΣ ,ΙΣΩΣ   Η  ΜΟΝΑΔΙΚΗ  ΚΑΙ  ΠΡΟΣΠΑΘΩ  ΝΑ ΤΗΝ  ΧΑΡΩ  ΟΣΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ  ΜΠΟΡΩ , ΑΝ  ΚΑΙ  ΤΑ  ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ  ΕΙΝΑΙ  ΚΑΠΩΣ 
ΔΥΣΚΟΛΟ.ΔΕΝ   ΠΤΟΟΥΜΕ   ΟΜΩΣ  ΟΥΤΕ  ΘΑ  ΜΕ  ΠΑΡΕΙ  ΑΠΟ  ΚΑΤΩ,
ΤΑ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!! ΚΑΙ  ΕΜΕΙΣ  ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΜΕ
ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΑ  ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ  ΟΠΩΣ  ΠΡΕΠΕΙ!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ  ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ;;;
Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΟΥ  ΑΝΑΡΤΗΣΗ  ΕΙΝΑΙ  ΜΙΑ  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ  ΠΟΥ  ΑΦΟΡΑ  ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ  ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ,ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ  ΕΙΝΑΙ  ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ,ΑΠΟ ΚΑΡΤΑ,
ΣΥΝΘΕΣΗ,ΚΗΡΟΠΗΓΙΟ,ΣΤΟΛΙΔΙ,ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ,ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΟ  ΔΕΝΤΡΟ,ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΗ 
ΓΩΝΙΑ,ΖΩΓΡΑΦΙΑ  ΚΟΚ,ΔΗΛ  ΜΕ  ΛΙΓΑ  ΛΟΓΙΑ  ΤΑ  ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!
ΤΗΝ   ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ  ΑΥΤΗ   ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ  ΝΑ  ΤΗΝ  ΕΧΕΤΕ  ΦΤΙΑΞΕΙ
ΤΩΡΑ,ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ  ΕΙΝΑΙ  KAI  ΠΑΛΙΑ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ  ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ  ΟΜΩΣ  ΕΙΝΑΙ
 ΝΑ  ΕΧΕΙ ΕΝΑ  ΑΠΟ  ΤΑ ΤΡΙΑ  ΧΡΩΜΑΤΑ  ΤΩΝ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΠΟΥ  ΚΑΤΑ  ΤΗΝ  ΓΝΩΜΗ  ΜΟΥ  ΕΙΝΑΙ ΤΟ  ΧΡΥΣΟ,ΤΟ  ΚΟΚΚΙΝΟ  ΚΑΙ  ΤΟ ΑΣΗΜΙ.
ΟΝΕΙΡΟ  ΜΟΥ  ΕΙΝΑΙ  ΝΑ  ΜΑΖΕΨΩ  ΟΜΟΡΦΕΣ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ  ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΑΠΟ  ΟΛΕΣ  ΕΣΑΣ ΤΙΣ  ΦΙΛΕΣ  ΜΟΥ,ΓΙΑΤΙ  ΕΤΣΙ  ΣΑΣ  ΒΛΕΠΩ  ΟΛΕΣ,ΔΕΝ  ΞΕΡΩ  ΓΙΑ
ΕΣΑΣ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΤΙΣ  ΕΧΩ  ΩΣ  ΕΝΘΥΜΙΟ  ΟΤΑΝ  ΔΕΝ  ΘΑ  ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ  ΠΛΕΟΝ  ΕΔΩ,
ΓΙΑΤΙ  ΚΑΚΑ  ΤΑ  ΨΕΜΑΤΑ  ΔΕΝ  ΞΕΡΟΥΜΕ  ΤΙ  ΜΑΣ  ΕΠΙΦΥΛΑΣΕΙ  ΤΟ  ΑΥΡΙΟ!
ΣΕ  ΛΙΓΕΣ  ΜΕΡΕΣ  ΤΟ  ΣΠΙΤΑΚΙ  ΜΟΥ  ΚΛΕΙΝΕΙ  1  ΧΡΟΝΟ,ΗΤΑΝ  ΚΟΝΤΑ  ΣΤΑ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΟΤΑΝ  ΜΠΗΚΑ  ΣΤΗΝ  ΟΜΟΡΦΗ  ΠΑΡΕΑ  ΣΑΣ  ΚΑΙ  ΘΑΥΜΑΖΑ
ΤΙΣ  ΥΠΕΡΟΧΕΣ    ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ  ΣΑΣ,ΤΟΥΣ  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ,ΤΙΣ  ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ
ΔΩΡΩΝ ΚΑΙ  ΠΟΛΛΑ  ΑΛΛΑ  ΥΠΕΡΟΧΑ  ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΔΕΝ  ΗΞΕΡΑ  ΠΟΣΟ  ΘΑ  ΚΡΑΤΗΣΕΙ  ΑΥΤΟ,ΕΙΧΑ  ΣΚΕΦΤΕΙ  ΠΟΛΛΕΣ  ΦΟΡΕΣ  ΝΑ  ΤΑ  ΠΑΡΑΤΗΣΩ,ΟΜΩΣ
ΥΠΗΡΞΑΝ  ΚΑΠΟΙΟΙ  ΠΟΥ  ΜΕ  ΤΑ  ΛΟΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΚΑΙ  ΤΟΝ  ΤΡΟΠΟ  ΤΟΥΣ  ΜΕ
ΕΠΕΙΣΑΝ  ΝΑ  ΜΗΝ  ΤΟ  ΚΑΝΩ!ΤΟΥΣ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ  ΠΟΛΥ!!!ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ.
ΜΟΥ  ΑΡΕΣΕ  ΠΟΛΥ  ΠΕΡΥΣΙ  ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ  Η   ΑΝΕΡΑΙΔΑ  ΚΑΙ  ΕΙΧΑ
ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ  ΣΤΟΝ  ΕΑΥΤΟ  ΜΟΥ  ΟΤΙ  ΣΤΑ  ΕΠΟΜΕΝΑ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΘΑ
ΤΟ  ΚΑΝΩ  ΚΑΙ  ΕΓΩ  ΚΑΙ  ΧΑΡΗΚΑ  ΠΟΛΥ  ΠΟΥ  ΚΑΙ  ΦΕΤΟΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ
ΠΑΛΙ  ΤΕΤΟΙΕΣ  ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΕΙΣ  ΑΠΟ  ΤΗΝ   ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΤΗΝ  ΜΑΡΙΛΕΝΑ 
ΤΗΝ MARILISE   KAI  TO  ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ  .
ΑΡΚΕΤΑ  ΟΜΩΣ  ΣΑΣ  ΚΟΥΡΑΣΑ  ΠΑΜΕ  ΝΑ  ΔΟΥΜΕ  ΤΙ  ΘΕΛΩ ΑΠΟ  ΕΣΑΣ!!!


ΜΠΑΝΕΡ
  • ΜΠΟΡΟΥΝ  ΝΑ  ΛΑΒΟΥΝ  ΜΕΡΟΣ  ΜΕΛΗ  ΚΑΙ  ΜΗ
  • ΝΑ  ΑΦΗΝΕΤΕ  ΤΟΝ  ΣΥΝΔΕΣΜΟ  ΤΗΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ  ΣΑΣ ΜΟΝΟ  ΣΕ  ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ  ΤΗΝ  ΔΝΑΡΤΗΣΗ  .
  • ΝΑ  ΒΑΛΕΤΕ  ΤΟ  ΜΠΑΝΕΡ  ΣΤΟ  ΜΠΛΟΚ  ΣΑΣ  ΩΣΤΕ  ΝΑ  ΓΙΝΕΙ  ΓΝΩΣΤΟ  ΣΕ  ΟΛΟΥΣ.
  • ΜΠΟΡΕΙΤΕ  ΝΑ  ΣΤΕΙΛΕΤΕ  ΟΣΕΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  ΘΕΛΕΤΕ. 
  • ΘΑ  ΓΙΝΟΥΝ  ΔΥΟ  ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ  ΜΙΑ  ΣΤΙΣ  ΠΑΛΙΕΣ  ΚΑΙ  ΜΙΑ  ΣΤΙΣ  ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ[ΤΑ  ΔΩΡΑ  ΑΝΑΛΟΓΑ  ΜΕ  ΤΙΣ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ].
ΑΥΤΑ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΩΡΑ,ΘΕΛΩ  ΝΑ  ΠΙΣΤΕΥΩ  ΟΤΙ  ΔΕΝ  ΣΑΣ  ΕΒΑΛΑ  ΚΑΤΙ  ΔΥΣΚΟΛΟ
ΞΕΡΩ  ΟΤΙ  Ο  ΧΡΟΝΟΣ  ΜΑΣ  ΕΙΝΑΙ  ΠΙΕΣΜΕΝΟΣ  ,ΑΛΛΑ  ΤΟ  ΝΑ  ΣΤΕΙΛΕΤΕ  ΕΝΑΝ  ΣΥΝΔΕΣΜΟ  ΔΕΝ  ΝΟΜΙΖΩ  ΟΤΙ  ΘΑ  ΧΑΣΕΤΕ  ΠΟΛΥ  ΧΡΟΝΟ.ΑΡΑ  ΔΕΝ  ΘΕΛΩ  ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ  ΤΙΣ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ  ΣΑΣ,ΣΑΣ  ΕΒΑΛΑ  ΧΡΟΝΟ  ΕΝΑ  ΜΗΝΑ  ΓΙΑΤΙ  ΤΑ  ΔΥΟ  ΔΩΡΑΚΙΑ  ΠΟΥ  ΣΑΣ  ΕΤΟΙΜΑΣΑ  ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ  ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ  ΠΡΙΝ  ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ   ΓΙΑ  ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΤΑΙ,ΟΤΑΝ  ΣΑΣ ΤΑ  ΔΕΙΞΩ  ΘΑ  ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.
ΕΛΠΙΖΩ  ΝΑ  ΕΓΙΝΑ  ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ,ΣΥΓΝΩΜΗ  ΑΝ  ΣΑΣ  ΚΟΥΡΑΣΑ  ΚΑΙ  ΣΑΣ  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΠΟΛΥ  ΓΙΑ  ΤΟ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ  ΚΑΙ   ΤΗΝ  ΣΤΗΡΙΞΗ  ΣΑΣ  ΣΤΟ  ΜΠΑΖΑΡ  ΜΑΣ!!!
                               ΝΑ  ΕΧΕΤΕ  ΜΙΑ  ΟΜΟΡΦΗ  ΜΕΡΑ   ΚΑΙ
                               ΑΣ  ΕΙΝΑΙ  ΚΑΙ  ΒΡΟΧΕΡΗ!!!!
                               ΘΑ  ΤΑ  ΠΟΥΜΕ  ΑΥΡΙΟ  ΜΕ  ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ  ΓΙΑ  ΤΑ
                                ΜΠΑΖΑΡ!!!!!!
                                                         ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!



                          ΟΙ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ  ΣΑΣ


 
                                 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ   ΚΑΡΤΕΣ  ΑΠΟ
                                             ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ......ΡΕΝΑΣ  [Π]

 
2
 ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΠΑΛΙΑ CD ΑΠΟ 
  ΑΧΤΙΔΑ [N]
 
3
ΡΟΔΙΑ-ΓΟΥΡΙΑ
 
4
 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ!!
5
 ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΕ ΚΕΡΙ ΣΕ ΦΛΟΙΟ ΔΕΝΤΡΟΥ!
 
6
ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΜΑΓΝΗΤΑΚΙΑ!
 
7
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΜΕ ΤΣΟΦΛΙΑ ΑΥΓΩΝ ΑΠΟ
 
 
8
 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ
                                                                              
 
9
ΑΣΤΕΡΙΑ ΜΕ ΦΕΛΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΑ

             
                                                                                           
 
10
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΕ DECOUPAGE ΑΠΟ
 
 
11
ENA  ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ  ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ[Π]
 
12
ΡΕΣΟ ΜΕ CD[Ν]
 
13
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΠΕΤΣΕΤΑ[Ν]
 
14
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΚΑΔΡΑΚΙ![Ν]
 
15
ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΡΥΔΟΤΣΟΥΦΛΑ[Ν[
 
 
16
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ  ΚΑΛΤΣΕΣ![Ν]
 
 
17
ΚΑΡΤΟΥΛΑ  Η  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Kathy [Π]
 
 
18
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ  ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ  ΚΑΛΑΘΙ  Kallie [Π]
 
 
19
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ   ΚΕΡΙ![Ν]
 
 
20
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΤΟΛΙΔΙ[Ν]
 
21
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ!!
 
 
22
XΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ  ΣΟΥΒΕΡ[Ν]
 
23
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ[N]
 
 
24
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ  ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ![Ν]
 
 
25
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ  ΠΙΑΤΟ!
 
26
Γιορτινή Χαρτοπετσετοθήκη Από Μανταλάκια [Π]
 
27
Χριστουγεννιάτικο Δέντρο Από Εφημερίδα[Π]
 
28
 
29
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ  ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ![Ν]
 
30
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ  ΠΟΤΗΡΙ[Ν]
 
31
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ  ΒΑΛΙΤΣΑ!!
 
32
ΚΟΡΝΙΖΑ ΑΠΟ ΛΙΝΑΤΣΑ[N]
 
33
ΔΕΝΤΡΑΚΙ  ΜΕ ΥΦΑΣΜΑ[N]
MPIXLIMPIDO KATASTASI
 
34
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ  ΚΟΡΝΙΖΑ [Π]
 
35
ΜΠΑΛΑ  ΜΕ  ΤΣΟΦΛΙΑ [Π]
 
36
ΜΠΟΥΚΑΛΙ  ΜΕ  DECOUPAGE [Π]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

                                                                                  
                   
                     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                            
                                                                         







                      











 

81 σχόλια:

  1. Μέσα φιλενάδα!!!! Πάω να βάλω το εικονίδιο και... τα ξαναλέμε! Πολλά φιλάκια! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και καλό μήνα!!!
    Μέσα κι εγώ!!!
    Καλή επιτυχία με το bazaar!!Σήμερα σου έστειλα το πακέτο!!
    Όλα καλά θα πάνε!!!
    Σε φιλώ και μην κάνεις απαισιόδοξες σκέψεις!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα Χριστούγεννα αγαπημένη γιορτή όλων!!!!!σίγουρα κάτι θα φτιάξω!!!!φιλιά!!!την κατασκευή για το μπαζάρ την πήρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιασμίν μου ..αγαπημενη γιορτή.. τα Χριστούγγενα...να έρθουν να μας γεμίσουνε λιγη χαρα..καλή επιτυχία σε ότι κανεις..θα βαλω και εγώ το εικονίδιο σου.. μαζί με το άλλο δίπλα..και κατι θα σκεφτώ να σου στήλω....για το
    Pazzar...θα στήλω αυτόν τον μήνα....τα πραγματάκια...φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι έκπληξη ήταν αυτή όλο και πιο πολύ μυρίζει Χριστούγεννα Jasmin μου η MARILISE 2 καιτο Stars and icicles θα ακολουθήσουν κατα πόδας τρέχω να αναρτήσω το banner σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό και δημιουργικό μήνα 'Αννα μου ! Πολύ όμορφη η ιδέα σου ! Και φυσικά τρέχω να βάλω το μπανεράκι στο σπιτάκι μου! Φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό σου. Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα εκατοστήσει το μπλογκάκι σου και να έχεις πάντα την ίδια όρεξη για κατασκευές. Μην τυχόν και χαθείς....θα έρθω να σε ψάξω...χαχαχα!

      Διαγραφή
  7. καλή επιτυχία στην όμορφη προσπάθειά σου, δεν ξέρω αν προλάβω να συμμετέχω γιατί έχω τις δικές μου ετοιμασίες για το Bazaar του Χαμόγελου του παιδιού.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΟ ΜΗΝ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!
    ΠΑΙΡΝΩ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΠΕΡΙΣΥ
    http://diaheiros.blogspot.gr/2011/11/blog-post_27.html
    ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΙ ΕΦΕΤΟΣ ΚΑΤΙ, ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα φίλη μου ,το δέμα σου το έχω έτοιμο και η Ρένα μου είπε οτι θα το πάει σε ένα..κουνιάδο σου αν θυμάμαι.Μαζί θα στείλω και της Φανής.Όσο για τα CD σου έχω κάνει κι εγώ τέτοια για το μπαζάρ σου.Φιλάκια Αχτιδένια..μπορώ να συμμετέχω με τα CD ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μέσα κι εγώ!Μου αρέσει πολύ η ιδέα!!!Βάζω αμέσως το εικονιδιάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα και καλο μηνα η ιδεα σου ειναι πολυ ομορφη!!!!Σου εστειλα το δεμα για το μπαζαρ σημερα!!!!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Αννούλα!!Καλή επιτυχία στην πρόσκλησή σου, στο Μπαζάρ και σε ότι έχεις στο μυαλουδάκι σου!!!Φιλάκια!!
    Σήμερα είδα και τις καρτούλες σου!!Η μ'ια καλύτερη από την άλλη!!!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα και καλή επιτυχία Άννα μου!
    Το banner είναι ήδη στο σπιτάκι μου....
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άννα, επικοινωνώ μαζί σου από τα σχόλια γιατί σου στέλνω μήνυμα και γυρίζει πίσω.
    Θα ήθελα να με ενημερώσεις, αν έλαβες ένα δεματάκι που σου έστειλα για το παζάρι,πριν δυο εβδομάδες περίπου.
    Καλό μήνα να έχεις , να τα εκατοστήσει το μπλογκοσπιτάκι σου και καλή επιτυχία σε ότι έχεις σχεδιάσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα απ΄ότι φαίνεται μόνο μέσω σχολίων θα μπορούμε να επικοινωνούμε.
      Διάβασα το σχολιό-απάντησή σου και σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σου,αλλά πάλι δεν μπορώ να σου στείλω μέιλ.Μου το επιστρέφει και λέει ότι δεν υπάρχει η διεύθυνση αυτή.
      Δοκίμασα και με το gmail και με την hol.
      φτάνει που το παρέλαβες και χάθηκε.

      Διαγραφή
  15. Θα παρω και γω μερος. Μου αρεσουν και μενα πολυ τα Χριστουγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σίγουρα θα πάρω μέρος και όχι μόνο με μια συμμετοχή. Έλα κι από μένα που σας ετοιμάζω δωράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αννα μου και εγω θα παρω μερος!!!!!

    Χαρηκα πολυ που σε γνωρισα!!!!!

    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αννούλα μου πολύ ωραία η ιδέα σου! Θα λάβω μέρος στην πρόσκληση σου με μια περσινή αγαπημένη μου κατασκευή κι αν προλάβω να κάνω και φέτος κάτι που να μου αρέσει πολύ θα ξαναέρθω.
    Εδώ βρίσκονται τα ρόδια μου http://m-ar-t.blogspot.gr/2011/12/blog-post_5906.html
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με χαρά συμμετέχω κι εγώ κι ελπίζω να προλάβω να φτιάξω κάτι όμορφο και να το στείλω μαζί με τα πραγματάκια για το bazaar σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ....και βέβαια κι εγώ μέσα!Πάω να βάλω το εικονίδιο στο σπιτάκι μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ένα στεφάνι και μια σύνθεση με κερί εδώ:
    http://www.marie-meraki.blogspot.gr/2011/11/blog-post_29.html
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. http://kantomagapi.blogspot.gr/2012/11/blog-post_6.html#comment-form
    ΑΥΤΟ λοιπόν κι απο μένα,σαν γιορτινή συμμετοχή και ν αφήσεις τα πεσιμιστικά και τις αναχωρήσεις, εγω έχω τόόόσους λόγους και πάλι εδώ είμαι.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μέσα και εγώ...πάω να το βάλω στο σπιτάκι μου!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άννα μου παίρνω μέρος με το Χριστουγεννιάτικο μπουκάλι μου που το έφτιαξα χθες για το bazaar σου!!
    Φιλάκια πολλά!!!!
    http://marilenaspotofart.wordpress.com/2012/11/08/ena-diaforetiko-bottle/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφη ιδέα καλή μου jasmin!!! Θα λάβω μέρος με τα πινακάκια που ζωγράφισα για το bazaar των "ζωγράφων σε δράση για τα παιδιά"...
    Η ανάρτηση βρίσκεται εδώ: http://littletreasureshandmade.blogspot.gr/2012/11/bazaar.html
    Σύντομα θα έχω έτοιμες τις δημιουργίες και για το δικό σου bazaar!!! Χιχιχι...!!!
    Φιλιά και καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τα πρώτα μου στολίδια για φέτος...για σένα!

    http://ranialavitaebella.blogspot.gr/2012/11/2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα Αννα!Θά λάβω μέρος μέ αυτές τίς χριστουγεννιάτικες κατασκευές μου!
    http://decdimisaussi.blogspot.gr/2012/11/happy-november-month.html
    Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό όμορφο σχολιό σου!Καλή Κυριακή σού εύχομαι!Φιλιά στό Νευροκόπι μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Άννα μου παίρνω μέρος με το Χριστουγεννιάτικο μπουκάλι μου που το έφτιαξα για το bazaar σου!!
    Φιλάκια πολλά!!!!
    http://marilenaspotofart.wordpress.com/2012/11/08/ena-diaforetiko-bottle/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα Άννα μου! Θα λάβω προς το παρόν μέρος με μια περσινή κατασκευή μου... και επιφυλάσσομαι, αν προλάβω την προθεσμία σου και ετοιμάσω κάτι που να μου αρέσει, να συμμετάσχω και με μια καινούρια! Φιλάκια!

    http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2012/11/blog-post_13.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φιλενάδα σου'χω αφήσει τη συμμετοχή μου με μήνυμα πιο πάνω μήπως δεν την είδες? Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αννούλα μου σκέφτηκα πως θα ήθελα να συμμετέχω με την πετσετούλα πούχει χρυσό ( την χρυσοκλωστή )
    θα την βρεις στο
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2012/09/blog-post_20.html σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άννα μου καλησπέρα! Ετοίμασα μια νέα χριστουγεννιάτικη κατασκευή για το bazaar της Πένυς... και σκέφτηκα να συμμετάσχω και με αυτή στην πρόσκλησή σου, μιας και η προηγούμενη που έστειλα ήταν περσινή! Θα τη δεις στο:

    http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2012/11/blog-post_18.html

    Ευχαριστώ, φιλάκια και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αννούλα μου καλημέρα!!
    Σου στέλνω και εγώ τα πρώτα μου στολιδάκια για φέτος!!

    http://kaixeirakinei.blogspot.gr/2012/11/blog-post_19.html

    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου Άννα!!!
    Ελα και από το δικό μου σπίτι...σου έχω καλτσούλες!!!
    http://fairyknitting.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου!!!καλές δημιουργίες πολύ όμορφη η πρόσκληση σου ,θα προσπαθήσω και γω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ ωραία η ιδέα σου! Εμείς επειδή είμαστε δύο (Kathy & Callie) στου στέλνουμε δύο περσινές μας κατασκευές

    http://www.anthomeli.blogspot.gr/2011/12/blog-post_07.html χριστουγεννιάτικο καλάθι από την Callie
    και
    http://www.anthomeli.blogspot.gr/2011/12/blog-post_17.html χριστουγεννιάτικη καρτούλα από την Kathy

    Καλές γιορτές σε όλους
    kathy & Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα
    μου αρέσει ο διαγωνισμός που κάνεις γι' αυτό λαβαίνω μέρος και εγώ με ένα χριστουγεννιάτικο στεφάνι.
    Εύχομαι όλες οι μέρες σου να είναι γιορτινές όπως τα Χριστούγεννα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Την συμμετοχή μου θα την βρείς στην ανάρτηση http://podilatisa.blogspot.gr/2012/11/blog-post_1963.html μικρή και ταπεινή... αλλά ο χρόνος μου πολύ λίγος.. βλέπεις τρέχουν αρκετά bazaar!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η συμμετοχή μου είναι ένα χριστουγεννιάτικο στεφάνι που θα βρεις εδώ http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr/
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αγαπητή giasmin,
    ενθύμιο για σένα, η συμμετοχή μου, είναι εδώ:http://www.magnadi.blogspot.gr/2012/11/2-christmas-ornament-no2.html
    Τη λένε Ρηνούλα και κάνει καλή παρέα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Και η δική μου συμμετοχή ,Άννα μου! http://deco-candles.blogspot.gr/2012/11/diy-video.html

    Πρόλαβα τελικά την προθεσμία!!!

    Πάω να δω αναλυτικά και τις υπόλοιπες συμμετοχές να πάρω ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπέρα πολύ ωραία η πρόκλησή σου!!! Σου αφήνω την συμμετοχή μου !http://mcubeddiapercreations.blogspot.gr/2012/11/christmas-wreath.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Έτοιμα τα πρώτα μου δεντράκια .Έλα να τα πάρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χα! Κι εγω που νομιζα οτι ειχα σχολιασει...
    θα στειλω λινκ αναρτησης σχετικης!
    φιλια και να σε εχουμε κοντα μας για πολυ πολυ πολυ καιρο!
    α, και ομορφη ιδεα!!!!!
    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τώρα κατάλαβα ότι μπορούμε να στείλουμε και παλιές κατασκευές.......σου στέλνω λοιπόν ακόμα την γιορτινή χαρτοπετσετοθήκη στο http://diamadaki.blogspot.gr/2011/12/blog-post_14.html και το Χριστουγεννιάτικο δέντρο από εφημερίδα στο http://diamadaki.blogspot.gr/2011/11/blog-post_29.html
    Ετοιμάζω όμως κι άλλες καινούριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Να μαι και εγωωωω!!!!!!!
    Ηρθα απ του τελευταιους αν οχι τελευταια και καταϊδρωμενη!!
    http://heaven-sofia.blogspot.com/2012/11/blog-post_28.html
    παιρνω μερος με τα καινουργια μου γουρακια με καλάι που εχουν ασημι χρωματα!!!!!!!
    Φιλακια και συγχαρητηρια για τον ομορφο διαγωνισμο σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Τελευταία και καταϊδρωμένη στέλνω κι εγώ την συμμετοχή μου!!! http://mandmhandmadestories.blogspot.gr/2012/11/cards-under-christmas-tree.html

    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μα πώς τα καταφέρνω , στο παρά πέντε; Αννα, πέρνα να πάρεις και τη δική μου συμμετοχή !
    http://dhmiourgieskardias.blogspot.gr/2012/11/blog-post_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αννα μου καλή σου μέρα σκέφτηκα πως θαταν αδικο να μην δωσω μια ευκαιρία στην χριστουγεννιατικη βαλίτσα να συμμετέχει στ διαγωνισμό με τις κατασκευές αν θες μπορέις να την πάρεις
    http;//starsandicicles.blogspot.gr/2012/1/blog-post_13.html
    σε φιλώ και καλή συνέχεια στο υπέροχο έργο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να και η δικιά μου κατασκευή μια χριστουγεννιάτικη κορνίζα μπορείς να την πάρεις. Καλημέρα !

    http://einaiidea.blogspot.gr/2012/11/blog-post_1470.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλημέρα!! Ελπίζω να μην άργησα! Το είδα λίγο αργά! Πέρνα μια βόλτα να πάρεις και το δικό μου δεντράκι!! http://mpixlimpidokatastasi.blogspot.gr/2012/12/blog-post.html Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ηρθα κι εγω για να μην νομιζεις πως το ξεχασα!!!
    1 http://evakolia.blogspot.gr/2011/12/blog-post_22.html
    κορνιζα απο ανακυκλωμενα υλικα
    2 http://evakolia.blogspot.gr/2011/12/blog-post_14.html
    μπαλα απο τσοφλια αβγου
    3 http://evakolia.blogspot.gr/2011/12/2011.html
    ντεκουπαζ σε μπουκαλι
    http://evakolia.blogspot.gr/2011/12/blog-post_08.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ