ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

ΑΡΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!!!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!
ΜΕΤΑ 3 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΞΗ  ΛΙΓΟ  ΟΙ ΚΗΠΟΙ ΜΟΥ,ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΡΑΧΝΙΑΣΩ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΚΟΝΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΩ.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΙΑΖΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ  ΕΡΘΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑ; ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ[ΤΟΥΡΣΙΑ ,ΚΟΜΠΟΣΤΕΣ ΚΤΛ] ΑΛΛΑ ΜΕ ΞΕΣΗΚΩΣΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΟΥ ΚΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ   ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ  ΠΑΝΗΓΥΡΙ  !!!!!
ΕΤΣΙ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΜΟΥ .ΕΒΓΑΛΑ ΦΩΤΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ!!!




ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ  ΜΕ ΞΥΛΙΝΟΥΣ ΚΡΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΠΛΕΞΑ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ.
ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!!!!
ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΩ.ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ  ΚΑΙ ΑΝΗΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΛΑΥΣΩ!!!
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ,ΑΣ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ  ΑΡΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!!!!!!!!
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟ BAZAAR ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΣΤΙ 7-8 ΚΑΙ 9 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ  ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Η ΔΡΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ BLOGGER  ME THN ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΑΣ  ΑΝΝΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ  ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ  ΜΕ  ΑΥΤΙΣΜΟ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΟΣΟΙ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ!!!!!!



16 σχόλια:

  1. Καλωσόρισες Άννα μου!!
    Μας έλειψες!!!
    Το δεντράκι σου είναι πολύ όμορφο και πρωτότυπο!!!
    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε όλοι μας!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αννα μου υπέροχο ,μεγαλη μου τιμη που ξεκινας με χριστουγεννιατικη κατασκευή για το πανηγύρι μας σε φιλω αυριο το πρωί θα κανω την αναρτηση !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο το δεντράκι σου, Άννα μου, πολύ έξυπνη ιδέα να αξιοποιήσεις τους ξύλινους κρίκους με αυτό το τρόπο.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς την Αννούλα !! Καλό χειμώνα ! Πανέμορφο το δενδράκι σου και έδωσες ζωή στους κρίκους για δεύτερη φορά ! Μπράβο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βρε κάλως την Αννουλα μας !!!! μας έλειπες..
    πολύ όμορφο το δεντράκι σου ..
    καλή και δημιουργική μηνα
    πολλα πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς την !!!! Κοντέψαμε να σε ξεχάσουμε! χα χα χα!!!!
    Τι όμορφο που έγινε το ελατάκι σου!!!! Υπέροχη ιδέα, κι έχω αρκετούς κρίκους...αρκεί να βρώ τον χρόνο να τους φτιάξω!
    Φιλάκια πολλά, Αννούλα, καλή Κυριακή και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το δέντρο,θα μπορούσαν να σταθούν μέσα καραμελίτσες; θα ήθελα να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα να έχεις με πολλές και όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άννα μου μύρισε Χριστούγεννα το σπιτάκι σου με το πανέμορφο δεντράκι σου.
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημέρα και καλό μήνα... πολύ καλό το δεντράκι σου και πρωτότυπο. Μου δωσες ιδέα γιατί πάντα ψάχνω για 'εναλλακτικά' δεντράκια για το σπίτι μου. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άννα μου χαίρομαι που ξαναήρθες πάλι στην παρέα μας!!! Το δεντράκι σου είναι πανέμορφο!!!
    Καλό μήνα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αννα μου το δεντρακι εγινε πανεμορφο! Ωραια ιδεα με τους κρικους!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφο, Άννα μου! Ωραία ιδέα!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μια πολύ όμορφη και ζεστή ιδέα το Χριστουγεννιάτικο δέντρο Αννα μου !!!
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ