ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

ΠΛΕΚΤΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ!

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ,ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ Ο ΚΑΙΡΟΣ!
ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΣΟ ΕΙΔΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ  ΟΛΕΣ ΕΤΟΙΜΑΣΑΤΕ ΤΟ ΚΑΤΙ ΤΙ ΣΑΣ!!!
ΕΤΣΙ  ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ  ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΩ ΛΙΓΑΚΙ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ  ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.
ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΜΕ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ,ΕΤΣΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ,ΑΛΛΑ ΚΑΠΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΞΥΛΩΜΑ ΚΑΙ ΠΛΕΞΙΜΟ ΚΑΤΕΛΙΞΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ.
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ  ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!


 
 
 
 
 













 

 

 

ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ,ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΝΩ ΤΑΚΤΟΠΟΙΟΥΣΑ ΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ,ΗΡΘΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΦΟΥΣΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΦΟΡΕΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ,ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΣΗΜΑΣΙΑ,ΤΗΝ ΑΦΗΣΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΧΩΡΙΣΕΙ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ,ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΩ ΞΑΝΑ ΗΡΘΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ Η ΦΟΥΣΤΑ  ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;
ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ ΤΗΝ ΠΗΡΑ,ΤΗΝ ΕΚΟΨΑ  ΤΗΝ  ΕΒΑΛΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΩΛ, ΤΗ ΚΟΛΛΑΡΙΣΑ , ΣΤΕΓΝΩΣΕ, ΚΟΛΗΣΑ ΕΝΑ CD ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ,ΛΙΓΟ ΧΟΡΤΑΡΑΚΙ,ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ!!
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΜΟΥ,ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΥΣΙΝΑ.
ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΕΛΠΙΖΩ ΣΥΝΤΟΜΑ  ΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
                                                                         
 
 

27 σχόλια:

  1. Άνν μου είναι όλα πανέμορφα αλλά αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι το πράσινο-κίτρινο με το λουλουδάκι!!Μπράβο!!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αννούλα μου πανέμορφα έγιναν όλα τα καλαθάκια σου!!!
    Καλά στα πλεχτά είσαι μανούλα εσύ αλλά με εντυπωσίασε και η ιδέα σου με τη φουστίτσα! Τέλειο έγινε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα χρυσά σου τα χεράκια τα προλαβαίνουν όλα. Τα καλαθάκια σου έγιναν όλα πάρα πολύ όμορφα δεν ξέρω πιο να ξεχωρίσω.Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tout est absolument magnifique ! Jusque dans les petits détails !
    Bonne journée !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tout est absolument magnifique ! Jusque dans les petits détails !
    Bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφα τα καλαθάκια σου!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ομορφα καλαθάκια. Το πρώτο το μωβ με το λιλά με κέρδισε περισσότερο. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν πω ομορφα θα ειναι λιγο ειναι εξαιρετικα!!!!!Μπραβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα τα πλεκτά σου καλαθάκια... μα και αυτό από την φουστίτσα δεν πάει πίσω!!!! Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αννα μου είναι πανέμορφα τα καλάθια σου!!!Μπράβο σου!!!
    Είναι φανταστικές δημιουργίες!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα καλαθάκια πανέμορφα ,φτιαγμένα με αγάπη ,δημιουργικότητα και φαντασία !
    Καλή σου μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θυμάμαι όταν ήμουν μικρούλα η γιαγιά μου έπλεκε καλαθάκια με λευκό λεπτό νήμα, έβαζε κορδελίτσες στο χέρι τους τα γέμιζε κόκκινα αυγά και μας τα έφερνε.
    Πόσο πίσω με πήγες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ολα τα καλαθακια σου είναι πανέμορφα!!!Εκανες εξαιρετική δουλειά!!!Μπράβο σου!!!
    Καλό βράδυ,φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι πανέμορφα καλαθάκια,μπράβο μας έφερες το Πάσχα και μας ξεσήκωσες!!!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφα τα καλαθάκια σου
    Γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Άννα μου.. πολύ μου άρεσαν τα καλαθάκια σου.. Το λευκό με την πασχαλίτσα ειδικά με τρέλλανε.. και πολύ πρωτότυπη η ίδεα σου με τη φούστα..
    Φιλάκια πολλά και πάντα καλές δημιουργίες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αννούλα ξετρελλάθηκα με τα καλαθάκια κλειστού τύπου (σαν να λέμε catamaran!χαχαχα) Νάσαι καλά και του χρόνου, όσο για τη φούστα-μπωλ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!
    Φιλιά πολλάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ααααα.... κι' εγώ ερωτεύτηκα τα κλειστά καλαθάκια!!!!! Είναι πανέμορφα και ξεχωριστά!!!!! Μπράβο Άννα μου....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  19. Πολύ πολύ όμορφα τα καλαθάκια σου.Αν θέλεις να μου πεις με τι κόλλα τα έχεις σκληρύνει?Σ' ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άννα μου καλώς σε βρίσκω και πάλι!
    Πολυμήχανη και νοικοκυρά, χρυσοχέρα και αστείρευτη σε ιδέες!!!!Η φούστα της κορούλας σου έγινε πασχαλινές πανέμορφες φωλίτσες!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχα τα καλαθάκια......θέλω κι εγώ να κάνω. Έχεις χρησιμοποιήσει κάτι για να στέκονται τόσο όμορφα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΤΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΤΑ ΚΟΛΑΡΙΖΩ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ ΑΡΑΙΩΜΕΝΗ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΖΑΧΑΡΗ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ.ΓΙΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΠΕΣ ΜΟΥ.
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  22. Ομορφα ,χαρούμενα, διαφορετικά και χειροποίητα!!!Μπράβο Αννα!!Καλή συνέχεια στις πασχαλινές σου δραστηριότητες!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τόσο όμορφα τα χειροποίητα καλαθάκια! Οσο αυτό με την κολλαρισμενη φουστίτσα, είναι σκέτη γλύκα! Πειράζει να το αντιγράψω???
    Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΧΝΑΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ,ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ!!!!ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΛΑΘΑΚΙ!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ