ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ

ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΓΕΙΑ  ΣΑΣ.. ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΗΔΗ  ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΡΕΝΑΣ,Η ΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ.ΕΤΣΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΟΥ  ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ .


ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ,ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΥΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.












ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΥΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΝ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ.
ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΕΧΩ ΠΛΕΞΕΙ ΕΝΑ ΚΟΡΔΟΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΛΑΣΕ.












ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΤΥΜΕΝΟ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΚΑΛΣΟΝ.













ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΥΦΑΣΜΑ ΜΕ ΠΛΕΚΤΟ ΚΟΡΔΟΝΙ.


ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΕ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ ΝΕΣ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΠΥΡΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΟΥΤΙΑ.
ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΝΗΚΑΝ; ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.









36 σχόλια:

  1. Kαλημέρα giasmin μου πολύ ωραίοι οι κουμπαράδες σου θα περιμένουμε και τους υπόλοιπους φιλιά να είσαι καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου. Βλέπω ξεκίνησες πολύ δυναμικά. Μαζεύω κι εγώ τα κουτιά μου. Θέλω να ρωτήσω και τη Ρένα....οι κουμπαράδες δεν πρέπει απόκάπου να ανοίγουν; Τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΙ!!!!!!!!
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ , ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ!!!!!!
    ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΕΝΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΟΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κουμπαράδες είναι για να ανοίγουν μία φορά... αν φυσικά γεμίσουν ποτέ έτσι όπως πάμε!!!! αν λοιπόν έχουν και άνοιγμα... θα είναι μονίμως άδειοι!!!

      Διαγραφή
    2. Ναι αλλά αν είναι μεταλλικοί πως θα τους ανοίξει κάποιος, αν τελικά γεμίσουν;

      Διαγραφή
    3. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΟΥΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΠΥΡΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΒΕΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕ ΨΑΛΙΔΙ Η ΜΑΧΑΙΡΙ.

      Διαγραφή
    4. ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΤΟΝ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΣΠΑΜΕ.

      Διαγραφή
  4. υπεροχοι!!!καλη Αρχη!!!καλη Συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΝΑ ΤΑ ΝΤΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΣΟΝ ΗΡΘΕ ΚΟΥΤΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ...
    ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ. ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ ΝΕΣ ΚΑΦΕ ΑΝΟΙΓΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ. Η ΣΧΙΣΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΛΙ...ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ.
    ΑΝΤΕ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειες οι μεταμορφώσεις των κουτιών σε κουμπαράδες!!! Μπράβο σου! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ GIASMIN ΜΟΥ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πανεμορφοι μπραβο σουβασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλοί!!! Ειδικά αυτός με το τζην... τέλειος. Καλή δημιουργική συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελειοι εγιναν!!μπραβο!! Περιμενω να δω και τους υπολοιπους !!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή αρχή ΄Αννα μου ! Περιμένουμε και την συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ααααααα!!!!!!!!!! Τρείς τρείς θα τους φτιάχνεις???? Καήκαμε οι υπόλοιποι!!!!! Είναι και οι τρείς πολύ όμορφοι… περιμένουμε την συνέχεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή αρχή Άννα μου!!!οι κουμπαράδες σου είναι καταπληκτικοί!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω,πω!!!Φαντάζομαι τι έχει να γίνει πάλι!!!Μ'αρέσει που σκέφτηκες ένα γι'αγόρι ένα για κορίτσι κι ένα για πιο μεγάλο κορίτσι!!!!Φιλιά και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφοι...πολύ όμορφοι και οι 3!!! Μπράβο Άννα!!! Και θα συμφωνήσω με τη Βίκυ (Ποδηλάτισσα), πως οι κουμπαράδες είναι για ν΄ ανοίγουν μία φορά! Περιμένουμε ανυπόμονα και τους υπόλοιπους. Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπραβο Αννα μου ειναι πολυ ομορφοι!!!Καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. είσαι η νικήτρια ενός extra δώρου του giveaway μου.παρακαλώ μου στέλνεις στο mail μου την διεύθυνσή σου;οι κουμπαράδες πολύ ωραίοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αννούλα, είναι τέλειοι και οι τρεις! Ο ένας πιο καλαίσθητος και πρωτότυπος από τον άλλο! Τι, ετοιμάζεις και άλλους;; Να'σαι καλά, καλή μου! Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΕΓΙΝΑΝ!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ...ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αννούλα μου, μπράβο σου, είναι θαύμα και οι τρεις κουμπαράδες σου, καλή αρχή!!! Περιμένουμε και τους υπόλοιπους....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλειοι οι κουμπαράδες!!! Λέω να ξεκινήσω και εγώ σιγά σιγά...με το κουτί της μπύρας με έβαλες σε σκέψεις...πως έκανες το άνοιγμα...στρογγυλό δεν είναι συνήθως?

    Η φωτογραφία που έχεις δεξιά με τους πόντιους που χορεύουν είναι...όλα τα λεφτά!!!! Τα λατρεύω τα ποντιακά...μοιάζουν και με τα κρητικά και έχω ένα λόγο παραπάνω!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ και για την καρτούλα σου!!!

    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΩΝ/ΝΤΙΝΑ ΜΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΑΝΟΙΓΜΑ,ΕΓΩ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΟΛΗΣΑ ΥΦΑΣΜΑ. ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.

      Διαγραφή
  22. Καλή αρχή και μέχρι τον Νοέμβρη που θα τελειώσει η προθεσμία, σε βλέπω να έχεις φτιάξει ολόκληρη συλλογή.Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή αρχή, πολύ όμορφοι!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιασμίν οι κουμπαράδες σου είναι τέλειοι!!! Μπράβο!!! μου άρεσαν πολύ! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΜΕΝΑ ΕΚΤΟς ΑΠΟ ΤΟΥς ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕς ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙς ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αννούλα μου ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου !!Χαιρομαι που ανταμώσαμε !!!Θα τα λέμε συχνά!
    Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου και απ' ότι βλέπω προχωράς ακάθεκτη!!!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φιλενάδα στο'χω ξαναπεί είσαι χρυσοχέρικο! Καλή συνέχεια! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα. Έτοιμη η ζωγραφιά. Θα την βρεις στο ΝΟΥΜΕΡΟ 7, ΕΔΩ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/06/blog-post_7309.html

    ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ , Ή Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Ή ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΛΛΩ, ΔΙΟΤΙ ΠΡΙΝ ΜΗΝΕΣ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΧΟΛΙΟ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ Η ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΔΩΡΟ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΟΥΤΕ ΠΕΡΑΣΕΣ... :)

    ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΛΥΡΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ Σ ΑΡΕΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ωραίοι έγιναν!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ