ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΛΙΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΜΠΑΛΕΣ





ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΠΑΛΙΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ,ΕΙΤΕ  ΓΙΑΤΙ ΧΑΛΑΣΑΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ [ΟΠΩΣ ΕΓΩ] .ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ,ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΛΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ  ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ.



ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ







ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!


3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα και πολύ ωραίο τελικό αποτέλεσμα!
    Πέρνα μια βόλτα από το σπιτάκι μου http://lefkihandicrafts.blogspot.com/ γιατί σε περιμένει ένα βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπράβο! πολύ ωραίος τρόπος πραγματικά για να μεταμορφώσεις τα παλιά στολίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και καλώς ήρθες. Εγώ είμαι λιγουλάκι πιο παλιά από εσένα. Υπέροχο το στολίδι σου (και τα αυγά σου Super!) Από Νευροκόπι ε? Πριν 15 ίσως χρόνια είχα κάνει μια τέλεια εκδρομή στα μέρη σου. Μας φιλοξένησε ένας φίλος κυνηγός στο σπίτι της γιαγιας του (πάνω από 10 άτομα παρέα)και περάσαμε τουλάχιστον τέλεια. Ολοι μας αναπολούμε εκείνες τις ημέρες.
    Θα τα λέμε (έλα και από το σπιτάκι μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ